Nog één plaatsje vrij! Wie maakt me los?

Inmiddels heb ik via email alweer zoveel aanmeldingen gehad dat ik een Masterclass kan vullen. Er blijft echter nog 1 plaats over! Wie maakt me los? Hieronder meer info.
NB: waarschijnlijk volgt er op of rond 15 juni nog een Masterclass. Mail me als je interesse hebt.

teacher-1015630_960_720

Op VRIJDAG 4 MEI a.s. geef ik weer een nieuwe Masterclass. Alweer de 7e bijeenkomst, zie de testimonial van één van de deelnemers in de link.

Wat krijgt je op vrijdag 4 mei 2018 voorgeschoteld?

– Waarom een volgende grotere crisis?
– Welke rol speelt demografie?
– Wat kunt u verwachten van de huizenmarkt in Nederland?
– Sociale onrust / politieke verandering
– Hoe kunt u uw vermogen beschermen?
– Welke vijf stappen kunt u nemen?
– Welke aanpassingen kunt u aanbrengen in uw eigen positie?
– Vele praktijkgevallen van de deelnemers zelf (!) & crisistips
– Onbeperkt koffie, thee, water en een tussendoortje
– Heerlijke lunch

Locatie: De BAKKE-RIJ, Hendrik Figeeweg 3F, 2031 BJ Haarlem

Aanmelden via: elmer@hogervorstadvies.nl. Na aanmelding volgt meer informatie ten behoeve van de betaling.

Tot 4 mei a.s!

2 gedachten over “Nog één plaatsje vrij! Wie maakt me los?

  1. Karijn Kees

    Geachte heer Hoogervorst,

    Graag neem ik deel aan een masterclass. Alleen kon ik niet ontdekken wanneer deze plaatsvindt en wat de kosten zijn.

    Hoor graag!

    Mvg,
    Karijn Kees

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.